Ремонт мобільних телефонів в Україні

Рекомендації

Багато хто не може й дня прожити без свого мобільного телефону, адже він для них — центр персонального цифрового всесвіту. І якщо трубка несподівано ламається, то в тканини життя утворюється відчутна прогалина. Звичайно, при будь-якому ремонті користувачеві зобов’язані видати апарат на зміну, але це правило не завжди дотримується навіть у столиці. У такій ситуації людина позбавляється своєї заповітної трубки на тиждень і більше. Подивимося, як можна мінімізувати свої втрати і полагодити мобільний телефон в максимально короткі терміни remont-mobile.

Приблизно 10 з 100 власників сучасних моделей стільникових телефонів змушені вирішувати проблему ремонту трубки протягом першого року після покупки. А якщо врахувати , що в Україні в середньому продається 5 млн. апаратів на рік, то виходить, що вони потребують ремонту. І винні в цьому не тільки вендори, що виставляють на продаж трубки з прихованим браком, а й самі користувачі. Як показує практика , найлютіший ворог мобільного телефону — його власник . Працівники сервісних центрів стверджують , що найчастіше трубки виходять з ладу з вини самих користувачів — люди неакуратно звертаються з телефонами , кидають їх на асфальт, в раковину, заливають водою або кави.

Фахівці називають три основні причини виникнення несправностей, що вимагають ремонту. На першому місці стоїть неакуратне поводження з обладнанням, потім — елементарне невміння користуватися. І лише на останньому місці значиться заводський брак , і навіть не брак, а проблеми , що виникають через недоробки програмного забезпечення перших версій нових продуктових лінійок. Що стосується апаратних проблем , то , як показало бліц -опитування сервісних інженерів , у кожної моделі будь-якого виробника є свої слабкі місця. Приблизно одна п’ята користувачів приходить зі скаргами на дисплей апарату, близько 10 % — на складності з харчуванням, трохи рідше виникають проблеми з клавіатурою і динаміком , далі ( за ступенем убування) — скарги на мікрофон (погана чутність ) і якість дзвінка. Що цікаво, найрідше з ладу виходить вібродзвінок — з ним пов’язано менше 1 % скарг.

 

Втім, мобільні телефони — не такий вже ненадійний товар. Як відзначають експерти, середня ймовірність поломки телефону в перший рік — не більше 5 %. З точки зору теорії ймовірності це означає , що середній термін роботи до відмови становить близько 10 років , і це притому, що реальний середній термін життя телефону на ринку — 1,5 року. Виходить , що трубка має більше шансів набриднути своєму власникові , ніж зламатися.

Але якщо поломка таки відбулася, доведеться йти в сервіс-центр remont-mobile.com.ua. Відразу варто обмовитися , що у стільникового телефону, як і у автомобіля, достатньо обмежений список проблем. Найбільш часті запити , з якими зверталися користувачі ще пару років тому, це розблокування мобільного терміналу (як варіант — зняття коду ) для роботи із стільниковими мережами інших операторів. Зараз це вже не актуально — оператори вже не хочуть «лочіти» телефони, так як це негативно позначається на їх іміджі. Тепер хіт сезону — зміна програмного забезпечення.

Справа в тому , що трубки стають все більш «просунутими» , чим більше функцій , тим складніше ПО , а , як відомо , чим складніше конструкція , тим вище ймовірність поломки. Причому проблеми , як це часто буває , виявляються вже після випуску моделі в масовий продаж — і тоді на сервіс-центри обрушується буквально вал замовлень по модифікації прошивки. Варто відзначити , що як розблокування , так і зміну програмного забезпечення можна організувати протягом декількох хвилин — прямо в присутності клієнта . Решта робіт (заміна дисплея , аудіоелемента , мікрофона , динаміка , елементів підкладки клавіатури , передавача , контактних груп ) займають більше часу , тому доведеться залишити свій мобільний телефон на кілька днів. Термін може бути і більше (до декількох тижнів) , якщо на складі сервіс- центру немає потрібної деталі або він не може виконати ремонт більш високого класу з технологічних причин . Хоча , насправді , в 80 % випадків середній час ремонту телефону у кваліфікованого інженера не перевищує 40 хвилин , з яких хвилин 5-10 припадає на діагностику.

Решта часу йде на організаційні моменти за замовленням деталей і правильному оформленню самого процесу ремонту.

Сервісних центрів з ремонту стільникових телефонів існує безліч. Якщо гарантія вже не діє або немає ніякого бажання зв’язуватися з безкоштовним ремонтом , який може затягнутися на невизначено довгий термін , то варто звернути увагу на неавторизовані сервіси . Однак якщо телефон коштує більше $400, робити цього не варто — при неправильному зверненні « залізо » може бути вбито простим зарядом статичної електрики , а потім піди , пред’яви претензію такому « ПП Васі» сервісу …

У будь-якому випадку, при виборі організації орієнтуйтеся на свої відчуття — чистота приміщення , ввічливість приймальника і , звичайно, ціни.

Схема роботи в такому випадку досить проста — спочатку проводиться опитування з проблем та зовнішній огляд . Рекомендуємо поставитися до процедури якомога відповідальніше — будь-які проблеми , виявлені після ремонту , можуть бути списані на неуважність споживача . Діагностика проводиться як очно ( найбільш переважно , але не завжди можливо) , так і заочно — у другому випадку при здачі телефону на діагностику варто залишити контактний телефон , за яким передзвонить сервіс- інженер , точно опише проблему і запропонує варіанти за вартістю ремонту. Якщо ціна влаштовує , то обговорюються термін ремонту і запускається процес усунення несправностей. В іншому випадку користувач платить тільки за діагностику і оперативно отримує свій пристрій тому.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.

Заполните поле
Заполните поле
Пожалуйста, введите корректный адрес e-mail.

Меню